Podcasts

Podcasts er i stor vækst som kommunikationsmiddel, såvel til underholdning som undervisning eller slet og ret til information.

Flere virksomheder, private som offentlige, har fået øjnene op for fordelene ved at nå brugere, kunder, medarbejdere mm. gennem lyd – enten ved selv at podcaste eller sponsorere podcasts. Der er nemlig kunder at hente via det marketing-værktøj. – Mere etablerede virksomheder ønsker at bruge en podcast til at udvide deres netværk og komme i kontakt med et købestærkt segment. En podcast er nemlig eminent til markedsføring, positionering, skaffe leads og skabe kunder. Hvor ellers kan du få 30-45 minutters opmærksomhed? Ikke i en Facebook-annonce eller et 30 sek. spot på TV i hvert fald.

Kier Communication repræsenterer ikke så få toneangivende journalister og personligheder som både er kendte stemmer og har de professionelle værktøjer til at lave podcasts. Podcasts kan være lyd og/eller billede.

Hvem vil ikke gerne have firmaets dilemmaer præsenteret af Mads Steffensen? Eller give sine medarbejdere og måske kunder en grundig indføring i AI, artificial intelligence, af Anders Høeg Nissen eller Henrik Føhns, begge tidligere værter igennem mange år på Harddisken DRP1. Ej at forglemme Nikolaj Sonne, vært på So Ein Ding DR2.

Kontakt sk@kiercom.dk eller ring 31186945 for yderligere info og sparring.

 

Reklamer

Kiercom Nyhedsbrev

KierCom på Facebook

Kiercom på Linked In

%d bloggers like this: